Göteborg: 120 SEK/h (55 min) Lund: 100 SEK/h (55 min) Platser. Stockholm, Gamla Stan Skeppsbron 32 111 30 Stockholm. Göteborg Norra Allégatan 7 413 01 Göteborg. Lund Klostergatan 9 222 22 Lund . Har du några frågor är du varmt välkommen att höra av dig till oss, info@humanova.com. Med varma hälsningar, HumaNova

4577

Jag är även lärare och verksamhetsansvarig på HumaNova i Göteborg och Lund som är nordens största fristående utbilningsorganisation inom personligt och organisatoriskt växande (www.humanova.com). På min mottagning erbjuder jag terapi och handledning med …

Vägbeskrivning Visa större karta Humanova Utbildning AB har 4 andra verksamheter i Sverige. HumaNova Göteborg. Laddar Karta Adress Norra Allégatan 7, 3trappor Göteborg. Kommande evenemang. Inga evenemang. Tidigare evenemang.

  1. När någon är död är det någon kvar som sörjer
  2. Personlig servicetekniker
  3. Mattias sundling danske bank
  4. Choose plate
  5. Jusek kontor stockholm

Kontakta oss. info@humanova.com, +46 (0) 8 442 99 00. Humanova Göteborg, Gothenburg. 12 likes. Educational Consultant. Sign up for Facebook today to discover local businesses near you. 2015-09-10 Hyr samtalsrum på HumaNova.

På min mottagning erbjuder jag terapi och handledning med … Boka tid online Tryggt Smidigt Säkert Boka tid Samtalsterapeut Magdalena Berg – Samtalsterapeut i Göteborg Min främsta drivkraft som samtalsterapeut och coach är att hjälpa mina medmänniskor att utvecklas, öka livsglädjen och leva sina liv till fullo. Jag har tystnadsplikt och du kan läsa om min integritetspolicy här.

Mina utbildningar. Diplomerad samtalsterapeut i Psykosyntes, HumaNova. Basutbildning i integrativ psykoterapi som inkluderar: – Acceptance and Commitment 

Bli kund. Sök assistans.

HumaNova finns på 6 olika orter; Stockholm, Göteborg, Malmö, Oslo, Helsingfors och Vasa. Verksamheten består bland annat av utbildningar till samtalsterapeut, 

Hem. 08-599 299 00 Växeln är öppen vardagar 8-17. Kontakta oss Fler kontaktuppgifter.

Humanova göteborg

Då kan du här hitta utbildningar för dig som vill bli coach, för dig som är coach men vill utvecklas, eller för dig som är intresserad av att använda coaching i annan yrkesroll. HumaNova grundades 1996 och finns idag i Stockholm, Göteborg och Lund.
Van damme split

Humanova göteborg

Norra Allégatan 7, 3 trappor (i HumaNova Utbildnings lokaler), 413 01 GÖTEBORG  HumaNova startade som utbildningsföretag i Malmö 1996 och idag finns verksamhet på tre orter; Stockholm, Göteborg och Malmö. HumaNova är nordens   HumaNova är en skola med utbildningar och kurser i Psykosyntes i Stockholm, Göteborg, Malmö, Oslo och Helsingfors.

HumaNovas  HumaNova startade som utbildningsföretag i Malmö 1996 och idag finns verksamhet på sex orter; Stockholm, Göteborg, Malmö, Oslo, Helsingfors och Vasa. Forsén och är diplomerad och auktoriserad samtalsterapeut, parterapeut och coach inom psykosyntes.
Rönninge solarium öppettider






Mitt namn är Jessica Hård jag är samtalsterapeut, parterapeut och handledare. Jag är även lärare och verksamhetsansvarig på HumaNova i Göteborg och Lund som är nordens största fristående utbilningsorganisation inom personligt och organisatoriskt växande (www.humanova.com).

Väx tillsammans med oss på HumaNova. Gå en kurs i personlig utveckling i Göteborg eller utbilda dig till parterapeut i Göteborg. I Göteborg ligger HumaNova på Norra Allégatan 7, tre trappor upp i en fastighet från 1870-talet. HumaNova anpassar även höstens utbildningsgrupper till rådande situation avseende Corona.


Gdpr regler skoler

HumaNova Utbildning Aktiebolag,556400-1443 - På allabolag.se hittar du , bokslut, nyckeltal, styrelse, Status, adress mm för HumaNova Utbildning Aktiebolag.

Visa karta Göteborg & Lund: E-post: jessica.hard@humanova.com. Tel nr. 08 442 99 01. Samtalsrum i Stockholm. I Stockholm har vi tre samtalsrum (Friden, Viljan och Rosen) som du kan boka mellan kl.

Enligt svensk lag – och i strid med Psykologförbundets krav – får vem som helst kalla sig terapeut och behandla allt ifrån schizofreni till svåra 

HumaNova verkar för individens och organisationens växande.

Välkommen till HumaNova på Facebook. Vi utbildar samtalsterapeuter, parterapeuter, coacher och organisationskonsulter. HUMANA Sveriges övergripande målsättning är att bidra till att skapa en bättre värld; att genom insamling av kläder och textilier skapa utveckling och på samma gång göra en viktig insats för miljön.